15.1.09

Sürpriz

evet.ben sürprizlerle dolu bir insanım...karakter olarak demiyorum yalnızca..ki bu tartışmaya açık bir şeydir elbet..ama bana bunları yaptıran yıllardır karakterimdir..bilemiyorum..
hani bu birazda şeye benziyo.kendine yapılmasını istemediğin şeyi karşındakine yapma..bu cümleyi evirip çevirirsek 'seni mutlu eden şeyler karşındakini de mutlu edebilir..
hah bencilce bi düşünce mi? hayır canım ne ilgisi var..benim etrafımda ben gibi insanlar vardır zaten..aynı şeyler mutlu eder,aynı bi çok şeye kızarım onlarla..şanslıyım bu konuda..hoş ! bu da benım seçimim..
konu bu değildi yine..konu ne sabah sabah ceren?
hmm.sürprizler..anneye sürpriz,babaya sürpriz,kızlara sürpriz,arkadaşlara sürpriz..yah sürpriz dediysem ev araba tatil hediye etmıyorum..ki zaten hediye mantığı ters burda bana..sürpriz yalnızca adı..karşındaki insanı gülümsetebilme arzusu..ki itiraf ediim bazen yorulmuyo diilim..ama bununla mutlu olan bi insanım yapacak bi şey yok elbet..dün canımm bi arkadaşımla konuşurken istanbula gel sana öyle bi sürprizim var ki gibi bi laf etti..(robikcm :)gözlerim falan doldu desem..alışmışım bu lafı ben etmeye :)) şanslı mıyım ne? eski sevgilimi anımsadım şimdi..gecenın bı yarısı un helvası istemişti de kalkıp helva yapmıştım bir küçük tebessüm görememiştim yüzünde pek içlenip kızları aramıştım..o gece mi öldürdüm ben onu nedir?helvanı yemiş yaşamaya devam etmiştim..boşuna diilmiş :P (sene baya bi sene önce)
sürpriz..ben küçük şeylerle mutlu olan büyük insanları seviyorum..detaylandırmak istemıyorum bu mevzuyu uzatmak niyetınde de değilim..kendime de sık sık yaparım bunu..ama insanın kendine yaptığı tam manasını bulmuyor..hani tek başına şahane bi yemek yiyip buyuk boy patlamış mısırla sinemaya girmek..hmm hiç bana göre değil..bu sürpriz de değil ki zaten kaldı ki tek başıma yemek yicem tek sinemaya gitcem..ders çalışırım daha iyi..
ben galiba sevdiğim insanlara sürprizler yapmaya ayılan bayılan biriyim..kalıplandırmışım bunu dışına taşamıyorum..taşmakta istemıyo canım..mutluyum :)
mesela uzun zamandır bu saatlerde uyanmıyodum..hem de mersinde ? :)
şimdi bu yazı blogumda arz-ı endam ederken ben omlet yapcam babama..sürpriz :)

hmm..günün şarkısı
teoman-sürpriz

Ne güzel sürpriz bu böyle hoşgeldin..
Bosver cabalama konusmak zorunda degilsin
Hem hareketlerinden kucucuk mimiklerinden
Kalbini okurum ben
***
derler ki bir yerden sonra
acımaz daha fazla
zaten aşk kötü bi şaka
anlamaya çalışma
her güzel şey bitermiş
aşk nedensiz sevmekmiş..

(bi nedeni yok yalnızca öptüm ) der gibi..

2 yorum:

ceidiS dedi ki...

robik.. istanbula gelince diil de ben oraya gelince sana bi sürprizim var be kuzucum :):):)

hatta;

robikkkkkkkkkkkk...... sana öyle bi sürprizim var kiiiiiii.......



(:

cerenimiss dedi ki...

aaaah bak bu büyük sürpriz oldu balım..ben istanbulda sanıyodum demek sen geldiğinde yapıcaz bunu hmm ne ki acaba meraktayım :P