14.1.09

güçlü şirinE v şirin baba


hayatım boyunca böyle bir insan oldum..toplasan çeyrek asır yaşamışımdır evet..babama göre daha öğreneceğim bir dolu şey var hayatta,daha ne insanlar görecek tanıyacakmışım..daha bu sabah kahvaltı masasında hatırlattı sağolsun..konumuz bu değil..
bir konumuz da yok esasında her zaman olduğu gibi..genelde güçlü bir kız olduğumu düşünürüm ki öyle de söylerler..ne gördülerse?

ne zeynayla savaştım,ne erosu ayarttım,ne özgür kızım okyanuslar aştım..bilemiyorum işte..
babam da biliyo da çaktırmıyo mu nedir?
hayatım boyunca böyle bir insan oldum dedim ya..radikal her kararı anında alan BEN,kahve mi çay mı içeçeğime bi 10 dakka karar veremeyen BEN,yanımdan kaçar insanlar bu derece kararsızım..ama her ciddi mevzum böyle oldu benim..anında karar verdim..hah bedellerini yalnız öderken gösterdiğim performanstan ötürü güçlü şirinsem..ne mutlu bana.. :)
Ne mutlu ki;zeynayla ölçüştüğümüz fiziksel güç..oysa burda ruhsal güçten bahsediyorum..kaldı ki fizyolojik gücümü tartışmaya bile luzum görmüyorum..(kavanoz kapaklarını açamadığım kaç gün kaç an bilirim ben..) (A)
evet evet kendimi güçlü şirinE ilan ediyorum..


şirin babaa duy sesimi..öyle kahvaltı masasında çocuk muamelesi yapma koskocaaa kızına..ayıp cıks çok ayıp :)
.

Hiç yorum yok: