1.2.09

2000-1600=400 // 2 saat içinde 400 kere profılıme tıklayan insan kim ki acep?

Tam olarak ne istediğimi ben de bilmıyorum..
bilmiyorum..cidden bilmiyorum..
blogun ismini değiştirmeli about:blank iyi hoş karizmatik kabul ediyorum..ama sanki şey mi yapsam..
-çıldırmaya az kaldı doktorum nerde?
-sıkıntıdan patlicam uzak durun bi müsade..
yok ama bunlar fazla alaturka..
e şimdi yazsam bi türlü sussam patlıyorum..geçsin bi şu günler..
dün oturdum anımsamaya..ilk anımsadığım şeye ağlamasına iddiaya girdim kendimle..sonra aklıma geldi..babannem sütün içine kızarmış ekmek koyardı kucukkene ben..modernize edilmiş piyasaya sürülmüştür şimdiki ismiyle cornflakes zartflakes zurtflakes dıye..babannem bulmuş belkıde bunu..benim doğduğum gün ölen halam gibi o da baya erken ayrıldı aramızdan rivayete göre üzüntüden ölmüş O şahane kadın..o zamanlar patent hakkı diye bişey daha buralara gelmemiş olcak ki..babannem susmuş..ufaktım aklım erse çığrınır yıkardım ortalığı hakkımızı arardım..en akıllı torunu benmişim öyle dermiş cin gibi bakıyomuş gözlerim maşallah hep te öyle derler hala..işte dün gece o şahane süt koktu burnumun ucuna böyle saat 3 4 sularında..iki damla tebessüm ettim..
iyice kedi oldum..sonum kötü bi kıyı bulmak lazım..
eski yazılarımı kapamaya gelince..
bi gün terkedebilme gücüm var mı cidden onu sınıyorum sanırsam..
eh dönen oyunlara da kızmıyo dılım elbet..çöpçatan sitesi gibi olması hüzünlendiriyo insanı..
nehirsel öykü karakalem.. teşekkür ederim bi önceki yazıda yorumlarınız için :)
yazıcam ama artık kısa cümleler kurcam..bu sondu sondu sondu..samimi gelmıyorum kendime..asıl hissettiklerimi yazsam burdan okuyan o gözlere yol olur :)


baş ağrısı muz kabuğu..

.

5 yorum:

antiparadiqma dedi ki...

istersen tek bir kelime yaz ama yaz, küsme yazmaya.. kendini yazıyosun çünkü..
boğulursun sonra..
haykırmak istiyosan haykırarak yaz (:
mutlaka alması gerekenler alır..
sende kısmi de olsa bi rahatlık hissedersin..
ballı süt yap hastalıklı düşüncelerine ((:

cerenimiss dedi ki...

:)))
ben sana gökten bi elma sen bana ballı süt hmm hmmm sıra ben de napsam ki acaba =)
başımızın üstüne mor ışıklı hale ozaman benden de =)

öykü dedi ki...

Sevındım tekrar baslamana:)
sevgıler.

cerenimiss dedi ki...

:) saol öykücüm :)

RoNaLDiNHo dedi ki...

bundan böle yazılarını bende okumak istiyorum izin wamı...Profiline tıklayan manyak ben değilim...