30.1.09

Lovemarks..

Yıllardır kullandığınız şahane bellediğiniz bi marka gönlünüzün kalbinizin birincisi başınızın tacı..ismini vermicem markamızın..zaten detaylandırmıcam olayı da..kısa ve öz..
yıllardır sana bitmek bılmeyen hayranlığım dün itibariyle son buldu..ısrarla senin muhteşem olduğunu savundum..oysa bi haltın yokmuş senden daha iyileri üretilmiş pazara sunulmuş..
salaklık bende..denemelisin ki iyiyi kötüden ayrı tutabılesın diil mi..
an itibariyle eski markayla aramızda hiçbir şey kalmamıştır..sorumluluklarımdan sıyrılıyorum ona karşı..hakkını yemicem yıllardır sen beni çektin ben sana katlandım..uzatmıyorum bitmiştir bu konu burda uzatırsam pırtlıcak ağzımdan :)))
Ama bi şeye takıldım şimdi burda..
acaba bunca yıldır seninle vakıt kaybedip sımdıki gözdemi nasıl farketmediğime mi yansam?yoksa yeni markamı bağrıma basıp kıymetlere mi boğsam daha da çok bilemedim..


.

Hiç yorum yok: