30.1.09

cerencv.com.tr

Yok kariyer.net yok yenibiriş yok secretcv pırtcv zırtcv takıp edip hırstan kendımı otomatiğe alıyorum bazen,firmaların kalitesine hangi pozisyona ne aradığına bakmadan başvurup geçiyorum..sonra günde en az bir kere telefonda hafızamla savaşıyorum..
-iyi günler ceren hanım
--iyi günler buyrun
-biz zırt firmasındna arıyoruz başvurunuzu değerlendirdik..
(zırt firması neydi ya ne ara ne diye başvurdum)

hele ki o esnada önumde internete beni sorgusuz bağlıcak bı şey yoksa yandım..
O saniyeden itibaren içsavaşa dalıyorum topsuz tüfeksiz..biz buna cerenin kendiyle imtihanı dıyoruz..
hayır bide öyle bi şey yapıyorum ki akıllara zarar..bi çırpıda söyleyip geçicem..keza utanıyorum !!
telefonum sessizdedir malum olduğu üzre bi nedeni yok yani hep sessizde..ararlar ve ben muhtemelen bunu cevapsız olarak görurum ya utanmadan benı aramışsınız derim ya da çaldırırım..bu ne yüzsüzlük bilmem :)) (((-ki bazı bazı firmaların dönmediği ya da arayıp arayıpta operatörün karşıladığı ulaşabilme ihtimalinizin olamaması da muhtemeldir..sonra butun sene isteyipte kaçırdığınız işe yanarsınız bknz: ..... )))
Amaa amaaa amaaa bugün öğle saatlerinde öyle bi halta daha imza attım ki...
direk diyalogu aktarmalı en iyisi..

-iyi günler ceren hanımla mı görüşüyorum?
-buyrun benim
-iyi günler ceren hanım ben Xyz firmasından zart zurt bey nasılsınız..
vs vs vs
-eh tabi şu an internete bağlanabilirim ne dediniz online mulakat mı?
-evet ceren hanım şimdi xyz.com.tr ye girebilir misiniz?
(google de hummalı bi çalışma içerisine girerim saniyelik çılgınlar gibi xyz arar arar dururum..adamcağız bekler,canıma tak eden bi uslup ve utanç dolu bi ifadeyle)
-pardon çok çok özür diliyorum zart zurt bey firma adını kodlayabilir misiniz??
-???
...

ben bi bardak su içip geliyorum siz devam edin :S



.

Hiç yorum yok: