11.1.09

İçeriksiz iletişim

turkcell li bir çiftin telefon konuşması :
-Canımmmm..napıyosunn?
-Hiç..sen napıyosun?
-bende hiç aşkım..
-Eee naptın?
-Hiç..akşam napıyosun?
-Hiç..
-Ne güzel dedin bir kere daha de aşkım..
-Hiiiiççç....

sonra sağlıksız nesiller,sağlıksız ilişkiler,ilişkilerde iletişim bozuklukları..madem yapıyorsun böyle şahane bir kampanya mesaj 7/70 tüm nesile doğru ulaşsın..
telsimin de ilk çıktığı reklam bu tarz bir şeydi..ama sektörde tek ayakta kalabilen turkcell olduğundan mı bu kadar takık durumdayım bilinmez..ki bununla ilgili 26 sayfalık bir ödev yaptığımdan bu denli ahkam kesiyorum şu anda..
bu telefon denen yüce alet bu denli cebimize girdiği ilk zamanlar da turkcell in ilk reklamlarından birini anımsıyorum şimdi..
telefon çalar..mekan öğrenci evidir.parti vardır o esnada..arayan hatunun annesidir.
hatun oda değiştirir..
-Efendim anne?
-yavrum napıyorsun?
-iyiyim anne arkadaşlarım geldi ders çalışıyoruz.
-ah yavrum fazla yorma kendini olur mu
-tamam anne..kapatıyorum derse devam etmemiz lazım..
(hatun odadan çıkar mekana geri döner..)
aldatmaca reklam türüdür bu da..

Neden peki..? adam gibi mesajlarla patlamıyor mu bu turkcell in kampanyaları..
kullanmamak lazım ya sevmiyorum artık seni turkcell..hem de HİİİİÇÇÇ :p

Hiç yorum yok: