15.1.09

i kissed a girl

biraz önce fark ettim ki..bu ara canım çok fena proje,organizasyon,eğitim vs çekiyo..
bu dönem dönem üzerime çöken bi ruh halidir..bu dönem de çılgınlar gibi bir yerlere,yarışmalara,projelere başvurup sonuçlar beklerim..beklemekle kalmam sosyal sorumluluk yanlarım habire dürter beni bi takım eylemlerde bulunurum..hayır işi ya saymıcam burda neler yaptığımı..bilen biliyo azcık..yaklaşık 3 yıldır falan süregelen durumumdur bu..seviyorum kendimi.. :)) böööğ :P
bu zamanlarda sık kullanılanlarıma eklediğim şeylere bakarım ki hmm evet böyle bir dönemdeyim derim kendimce..yerimde durdurmayan bir heyecan sarar bünyemi,kanımın damarlarımda akışına tanık olurum zorlasam..beynimden dilime akan onlarca fikir,parmaklarım da hayat bulur..makaleler hazırlarım,bi kaç insanı arar bak şurda şu varmış toplaşıp gidelim derim,hatta bazen kesmez bu çakma başvurular yaparım [[ bknz: koçkamp09-ceyda aradım o kadar açmadın ben de senın adına da başvuru yaptım hbrn olsun ahaha :P,,ceren lojistikle ilgili iki yazı hazırladım birini sen yazdın çaktırma canım..]]organizasyon hmm..pek düşünmediğim bi alan e ne bu??
neyse konu buraya nasıl geldi ne konu bütünlüğü ne sakinlik..ne konuştuğumdan ben bile habersizim.. haha nolcak bu halim..bilemiyorum..

az önce ordan oraya o projeden bu etkinliğe zıplarken bi kampanya dikkatimi çekti ..
bayıldımmmmmmmmmmmmmm...
bu yıl grammy ödülleri 8 şubattaymış..[[ aman allahım ne gerek vardı bu kadar buyuk bi sürprize :))) katılamayacak olmam yıkar mı onca insanı bilemiyorum ama istanbul da olmam lazım sözüm var bu sefer erteleyemeceğim.. ]]
öhüüöhüüü..neysee ciddiyete davet ediyorum kendimi konu yine dağılmadan..
bu yıl 51. si düzenlenecek olan grammy ödüllerine mini minicik bi interaksiyon ve para ödülü koyulmuş..

Kampanya şu şekilde:Kate Perry'nin "I kissed a girl" şarkısının 1 dakikasını kaydedip, siteye upload ediyorsunuz. Oylamada birinci olup, Grammy ödüllerinde Kate Perry ile bu şarkıyı söylemekle kalmıyor üzerine 50.000$ ödül alıyorsunuz.
şaka gibi dimi..daha şahane nasıl bir kampanya olabilirdi ki..alnından öpmek istiyorum fikrin yaratıcı şahsiyetini şuanda..ben mesela grammy ödüllerini en son norah jones insanı bi dolu ödül aldığı zaman izlemiştim[[ ki norah evimizin kızıdır..ona karşı hislerim çok başka ]].. <ki o da tarih olarak sene 2003 e falan karşılık geliyor..evlere şenlik:)) >
e ben oturur sırf bunun için bu yılda izlerim.. [8 şubatta mı ??]
ahha beni aradı geçenlerde katy saolsun..gel dedi upload falan yemişim..ayar yapalım da senle sahne aliim bu yıl ben yıkalım oraları dedi..
ah be katy ben bu yıl istanbuldayım..tarih pek ters..kızlar beni bekler..bekleyen başka şeyler de olabilir falan..eh sen öpmek falan da istersin şimdi format icabı..olmaz bebeğim ya unut beni..paran da senin olsun sahnen de..hem ben hot n cold u daha bi severim..
i kissed a girl and i liked it..
ah katy ah :)))
öperimm dicem korkuyorum :Pp

Hiç yorum yok: