29.1.09

Huysuz,tatlı ve yeşil kadın !!


Huysuzluğum üstümde..ilerleyen zamanlarda mumla arayacağım bomboş aylak zamanlar geçiriyorum..tüm gün evde; kadın programları,saat saat haber bültenleri,kitap kucağında elinde kumandayla uyuyakalmalar,gece geç uyumalar sabah uyanmamalar vs..

oysa ben dinlenmeyi sevmem,tatiller yorar beni..inadına ruhen.
mesela daha içime kapanık daha duygusal olurum..daha huysuz daha sıkıntılı..
Normalde gözüme bile çarpmayan her şey batar..

Saat sesine gıcık olurum,evdeki saatlere takarım kafayı,kapının önündeki paspasa ya da..canım onu yemek ister bunu içmek ister yapılınca burun kıvırırım,saçmasapan ruyalar görürürüm,ya kaçırılırım entrikalara kurban giderim ya da beyazıt öztürkle evlendiğimi falan görürüm sonra enteresan bi sahiplenme duygusu..sanki beyaz showdan sonra eve gelcekmiş duygusu..

annemi de çıldırttım !! gözüm aydın..
yeşil pilav yemek istiyorum dedim..anlatamadım derdimi,kadın sordu -kızım ne demek yeşil pilav nerde yedin? -uf anne yeşil işte ya yeşil sen yapmıştın bi kere ya ondan yap bana -ben yeşil pilav yapmıştım hmm..okul ne zaman açılıyo senin?..ne okulu anne ne okulu ?

yeşil diyorum..
ayyy yeşil pijamalarım nerde? -getirmemişim dimi..ufff
yeşil lens alcam ben de kızlar ya..ama gözlerimde güzel uff bilmiyorum..
üşümüyorum anne ya yeşil yorganımda yatcam ben !!
blogumu da yeşerticem işte görürsünüz !!
yarın da ormana gitcem ağaç falan dikcem !!
hatta yaşasın tema vakfı !!!


Bi kere de bana sor be acun bey bi kere de bana sor..

-CERENN var mısın yok musun?

yokum ulan devam edicem sıkılmaya !!!



.



2 yorum:

gribulut dedi ki...

ne bu sıkılganlık böyle ya :) yani iyi tarafından bakta dinleniyorum keyfim keyf de geç. polyanna ol biraz :) bu arada annene yazık arada o yanıyo galiba :)

cerenimiss dedi ki...

yok her şey kontrolum altında,şimdi geldim ormandan 100 fidan diktim :P