20.1.09

Ceren'in şarkıları

Olduğun yerden çok uzakta olmaktır
..kalabalık salaş bi mekanda önünde muhtelif alkolik bi dolu hareket..hava olabildiğine boğucu sıcak sen olabildiğince kafa..yanında aynı dili konuşmayan siyahlı beyazlı insanlar..sigara dumanına boğulmuşsun ne sevgilinden yediğin kazık ne iş kaygısı ne bitmeyen okul..tamamen zevkten içesin gelmiş..cry me a river diye çığıran kızsın aslında..saçlarını kısaltmışsın hafif kilo almışsın..sigaraya başlamışsın kahkahalar atıyosun yoldan çıkmışsın..buyur dinle..


Olduğun yerde olmaktır
..kahve alıp koltuğa uzanmışsın..ayaklarını izleyip kitaplarını kurcalıyorsun..sessizliği dinliyosun telefonlara cevap vermiyosun..yağmur yağmak üzere iş çıkışı saatleri yemek saati sokaklar az daha ıssız..pencere hafif aralık sen koltuktasın..sessiz sakin huzur.. uyuyakalmışsın farkındasın..


Olduğundan başka biri olmaktır
saçlarını pembe,mor,kırmızı yapıp sarı oje sürmüşsün..ağzında sakız omzunda yeşil hayır hayır turuncu hmm ya da rengi tarifsiz bi çanta..boşvermişsin dünyaya..nerde sabah orda akşam..sorumsuz bi beden ayaklarının taşıdığı..içindeki hayvanla yaşıyosun..geziniyorsun,içkinin dibindesin hayatın tadı tuzusın..flaşlar patlıyor sen teomanla kankasın yemişsin kankalığı teomana striptiz yapıyosun.. :D




Olduğun yeri bilmektir
festivalin tam ortasındasın..bikini şort çıplak ayaklarınla zıplıyosun hafif içmişsin..ağzın o biçim kulaklarında..yanında en bayıldığın 3-5 arkadaşın..kamikazeye biniyosun kusarak iniyosun..o denli iğrençsin..bağra bağra şarkıya eşlik ediyosun o berbat sesinle..işkence çektirmekten haz alıyosun..aldığın hazı kimselere vermıyosun:P



Olduğun olmadan öncesi olmaktır
pembe tokaların,süt kokan ağzın,ellerin ceplerinde gözlerin barbilerde sindilerde..annenden para almışsın bakkal amcayla dondurmaların yanındasın..ondan istiyorum bundan yiyorum diye yırtınıyosun..bi adet calippo alıp kaçıyosun..alttan sıktıkça üstten somuruyosun..agzında gıcık bi portakal tadı..yıllar sonra üretimden kalkıcağını hissetmişsin bütün paranı calippoya yatırıyosun..fonda hep malum şarkı..



Olduğun gibi olmaktır..
bi yanında annen bi yanında baban..omzunda kardeşinin elleri..büyümüş uzamış abilik taslıyo..fotoğraf makinesinin zamanlayıcısından geçen bi karesiniz an itibariyle..annen güzel yemekler yapmış baban yemek masasında şarkılar söyluyor..kardeşin gülümsüyor büyüdükçe sana benziyor..hiç bitmesin istiyosun..bitmıyo..


Varolduğunu inanamamaktır
Mumlar muhtelif renk muhtelif yerlerde..şarap açmış senin için..mumlardan mı şarap kokusundan mı çözemediğin bi salaklık üstünde..dön durma diye emirler yağdırıyo beynıne..dönüyo başın..üstünde kıpkırmızı bi aşktan elbise..dünyanın en yakışıklı adamı tam karşında ellerini uzatmış..sen yeryüzünden yükselmişsin bi yerlere..ellerine bırakıyosun kendini..rüyadasın..gözlerini kapıyosun..yaratmak üzere olduğunuz aşkın üstüne..gözlerini kapıyosun sıkı sıkı.. :)



Olduğun olmadığın olmaktır
kadınsal tüm içgüdülerini dolaba kaldırıp salaşa bürünürsün..popondan kayan bol pantolonlarını giyip bi kitleyi temsil eden makyajı yerleştirirsin tam suratına..ellerini nasıl estetik kullandığının farkına varırsın..isyan edip deşarj olursun,arabesk olursun,psikopat olursun,rapçi olursun :D :D bayılırsın mest olursun ezberlersin hızlı hızlı eşlik edersin ölür ölür tekrar ölürsün..


muccuk :))

8 yorum:

cerenimiss dedi ki...

salak blogum benim!!!
şarkılar çalıo çalmıo deli ettin len beni !!
al şarkıların tam listesi..

1.Paolo Nutini-Cry me a river
2.Steve Earle-Ellis unit one
3.Mazy Starr-Missing you
4.Lenny Kravitz-Fly away
5.Snow-Informer
6.Paolo Nutini-These Streetsts
7.Norah Jones-Don't know why
8.Sagopa kajmer-Ateşten gömlek

Merve dedi ki...

yaa çok keyifle okudum yazını (: şarkılarda yazdıkların kadar keyif verdi bana =) süper olmuş :)

Böcek dedi ki...

cerrom seni sveiorum nan bu nasıl bişidir böle bayıldım yazına acaip keyifli:D
bazıları çalmıo evet hemen indşrmece şarkılar:Pp

cerenimiss dedi ki...

halka açtım zaten indirin şarkıları..süpürrrr şarkılar :))
tşk ederimm bisürü bisürü bisürü :))

ceidiS dedi ki...

:) Şarkıların,yazdığın ufak notlar,hissettiklerin,sen .. Ben. Hepsinde kendimi buldum. Hepinizde kendimi buldum. Hani hep diyoruz ya seninle ''Sende kendimi görüyorum da ondan..'' diye;o hesap. Yeniden başladığım gerçek hayatıma(!) ithafen;hayat sen aslında ne güzel bişeymişsin be :)

cerenimiss dedi ki...

Kardeşimsin sen benim :)
canımsın..

umut dedi ki...

7. notu okurken aklıma gelen tek şarkıydı don't know why..
elimde bi kadeh şarap diil de, bence daimi yalnızlığın içkisi olan bi duble viski vardı.. e doğal olarak dünyanın en güzel kadını da hiç olamadı karşımda..

bu arada söylemeden edemiyorum, huzur veriyo yazdıkların, dinlettiklerin..

teşekkürler..

cerenimiss dedi ki...

asıl ben teşekkur ederım guzel dusuncelerın için umut..
o zaman gökten bi elma da sana :)
dünyanın en guzel kadınıyla elınde şarapla.. :)