3.11.10

YOL*

Yola çıkarken bugün ben.. çantama,, tuzlu kraker, naneli sakız ve ıslak mendilimi koydum.
Yer kaldı birazcık, son bir kaç ayda yaşadıklarımı aldım sonra yanıma.

İşimden nasıl haksızlıklara maruz kalarak çıktığımı, zayıf anlarıma sığınıp yaptığım salaklıkları ve.
Alışıp vazgeçmek zorunda kaldığım bir kaç 'şey oldu bu süreçte, O'nu da koydum çantama. Evden hiç çıkmadığım 20 kötü gün vardı eylül ayının ortalarında onu da sıkıştırdım bir köşeye. Yer kalmadı.
Uzaklaştıkça adım adım bu yerden müsait bir yerde durdurup teyyareyi atıcam çantamdaki her şeyi.
Arınmanın başka yolu yok Omo ile yıkanamayacağına göre kalp.

2 yorum:

antiparadiqma dedi ki...

pervaneli teyyarelere binsen yanında taşıdığın sürece, kıyıpta onları ait oldukları çekmece köşelerinde bırakmadığın sürece arınamazsn ki ..

ne omo ne ariel ..
canını yakan şeyleri bas domestosa ;)

cerenimiss dedi ki...

:)) Kirlenmek güzeldir diye acıya teşvik ediyo Omo zaten :))
Cidden en iyi domestos galiba..
zaten atmadım ki
'' Nasıl geçti yolculuğun ? '' mesajıyla yanımda geri geldiler zaten :)) Lanet zaaflar..