24.11.09

Yine başladın be kadın bik bik konuşmaya !!


Uzun, çok uzun bir zamandan sonra Fotoğraf Makineme yeniden kavuştum.
Birazdan gidip renkli kuru-ıslak muhtelif çeşitte kalem alacağım. Bir de sinema yapacağım.
Zira uzun zamandır ara verdiğim çizimlere tekrar başladım.

Yazmaya tam gaz devam. Burda çoşturmadığıma aldanmayın. Şahane bi yuva daha edindi bu gönül kendisine. Üstelik çok dost çok can 2 insanla üstlendik bu işi.
Üstelik adminliğini yapıyorum. Yani orası da bizim çiftliğimiz, yuvamız bir yerde.

Oraya yazar oldum uzun zamandır, seni aldatır oldum Blog !!
İçimdeki hovardayı böyle bastırıyorum bu saatten sonra. İkinizi de idare edeceğim. Bence oldukça dürüstüm. Baştan söylüyorum. Bilesin !!

Çok sevgili izleyenlerim, dinleyenlerim, takipleyenlerim.. Bana güvenip bunca zaman desteğini esirgemeyen blog dostlarım. Hasretimden eskittiğiniz prangaları parlatmaya çalıştığınızı biliyorum. AMA..
Diyeceğim şudur ki.


Yokluğumla bozulan ağzınızın tadını yerine tekrar monte etmek için...

Bir de şunu TADINIZ !!


Hiç yorum yok: