22.1.09

gülmek sana yakışıyor dırırırıııım :)))


az önce fotoğrafları döktüm önüme..baktım,baktım,baktım :)
inanmazsın 3 kilo 400 gramken ki fotoğraflarımdan başlayıp en son dün çektiğim fotoğraflara kadar..ve bi şeyi farkettim..
ben neden ciddi pozlar veremiyorum acaba?
her fotoğrafta gülümseyen şapşal bi ifade :)
hem de öyle böyle değil..
hah gülmek güzel eylem elbette ama ben özeniyorum ciddi karızmatık pozlar veren hatunlara..yok olmuyor işte..bi tane fotoğraf buldum oncasının arasında..fazlaca çirkin çıkmışım elimde saç fırçası şarkı söylerken çekmiş annem..kendımden geçmişim bildiğin :))
hala öyleyim ben ya hala hala hala :))
ama öyle sahnede falan hissetmıyorum bunu yaparken kendımı ya da kameralar falan varmış gibi düşünmuyorum..kaldı ki böyle hissetseydim inanın kolera dan bile daha iyi olabılırdım !!
ciddiyim gülmeyin..
bende ki tarif edilemeyen bu eylemin türkçede bi karşılığı yok..
eski sevgilim deli olduğumu düşünürdü haha..annem güler geçer alıştı ya da kabullendi sonuçta evlat bu atsan atılmaz satsan satılmaz(!?),babam pek umursamaz bu hallerimi,kardeşim kızar daha ciddi daha otoriter olmamı beklıyo sanırım..yakın arkadaşlarım eğlenır bununla keza kendılerı de aynıdır uzak olmamız bısey ıfade etmez web cam.den yaptığımız showlar,dans gösterileri,klipler,taklitler..
neyse ya yine sırf yazmak için yazdım amaçsız,manasız,öylesine :))
babamla sinemaya gidiyoruz..heycanlıyım..
bu şarkı sana.. :))
gülümse diyeeee yaaa sözlerine bakmaaa eğlen yeter :)
Muccuuu





5 yorum:

Böcek dedi ki...

sana yarabbi şükür dedirtecek bi eylemde bulunsam:Pp

ıvır zıvır dedi ki...

herkese nasip olmayan bişey ..tadını çıkart :)

cerenimiss dedi ki...

böcek: sen tütütütü diil maşallah dersen ben de yarabbi şükür demicem söz :))

ıvırzıvır: umuyorum üzücü şeyler anımsatmadım :( sadece güleç bi kız oldgm ıcın dedıysen bunu bisürü bisürü teşekkurrrrrrrrr ederım =))

ugur dedi ki...

Herkes gülemez ve herkese gülmek bu kadar yakışmaz.. Sen gülmeye devam et en iyisi..

Ciddilik iyidir, ama gülen insan da ciddidir. Değil mi?

Sen sana gülmenin yakıştığını daha 3 kilo 400 gramken anlamışsın. Ne mutlu..

cerenimiss dedi ki...

amanın nası güzel bişey yazılmış :)
teşekkür ederim :)
elbette gülümsemek ciddiyetsizlik olamaz ki ben de fena sayılmam ciddiyet konusunda:)
tşkler guzel sözlerin için çook =)