6.1.09

:)))

selam naber? :)
hmm..ben biraz karmaşık..yok ama bu sefer öyle telefonlarımı kapattıracak,duvarlara baktıracak,butun slowlara afilli bir klasör yapıp sürekli dinleyip ağlayacak türden bir karışım değil yaşadığım..gülüyorum bir nedene bağlamak zorunda da hissetmiyorum suratımdaki şapşal ifadeyi..
mesela önceki yazılarımı okuyup ne kadar düzenli bir insan olduğumla övündüm azönce-((külliyen yalan !! bknz:dağınık bi yerde yaşanmışlık vardır.ben düzeni sevmem..))
Demokrasiyle eski sevgilimin çelişkili eylemlerini,eski sevgilimin eskimesini,olmayan sevgilimin gözlerine bi şekilde bağladığımı,,eh bunlar yetenek isteyen bağlamlar..((bağlam ne ya :))
ve karar verdim bu sefer..bu sefer öyle şeker öyle çilek tadında bir şeyler yazıcam kiiii..mesela konuyu ne özlediğim anama ne taptığım babama getirmeden ya da iktidar meselelerine aşk meşk davalarımı kötü giden sınavlarımı karıştırmadan..tamamen kişisel bir şeyler yazıcam bu sefer,hatta öyle olcak ki bu kişisellik ne virgül ne nokta ne paragraf*canım nasıl yazmak istiyorsa öyle yazıcam onu yazıcam düzensiz bi kız olcam kısa süreliğine:P
gözlerinizi ve o muhteşem türkçenizi katlettiğim için özür de dilemicem ayrıca..beğenmediysen kapa penceremi kurtul şekerim :) ..parayla değil sıraylaaa sonraki blog de bırak beni geçmişinde..hmm sen şimdi dersin ki bana ne be ne geçmişi ya seninle ne geçmişim olabilir ki? alt tarafı uyduruk iki satır yazı yazmışsın buraya ben de beğenmedim suç mu? okumadım sonraki bloga geçtim geçmişim mi oldun benim? demek ki bi akşam yemeğe çıkalım desem ertesi gün ne dersin kimbilir? ya da kazara okusam tüm blogunu..günlerce takılsam ezberlesem falan..e ozaman nolcak? konaklama ücreti mi talep etceksin ya da kızıp engellicek misin?..
uf ceren uffff bak şimdi de okuyan adamlara sarıyosun hani kişisel bir yazıydı bu hani senden başkası olmicaktı yazıda..valla bazen saçmalıyosun kızım ya..gerçi saçmalicaktık dimi bu yazı da..neyse bak ne dicem..uzun zamandır dinlemediğim 3 tanecik şarkı düştü bugün kucağıma..bir kaç saat evvel..nasıl mutluyum tarifi yok'kiiiii söyleyen adamcağız emeklilik günlerinin tadını çıkardığı şu günlerde 24 lük bi fıstığın taa bilmem kaç senesine ait şarkılarını bu denli ağzı kulaklarında dinlediğini görse ağlardı..gerçi bu adam ağlamaz..en fazla bi sigara yakar bi de yanında alkol oh misss..dün gece canım tuhaftır ki sigara istedi canım blogum..ki ben tiksinirim biliyosun..en son sevgilimle geçen yaz sondan bi önceki ayrılığımızda onun kullandığı sigaradan bir paket alıp içmiştim öksüre öksüre sonraa meşhur eskiler kutusunun içine fırlatmıştım da evimi taşırken anneme 'anne valla sevgilimin yasını tutmaktan öte bir amacım yoktu ondan aldım o sigarayı' gibi ironik bir açıklama yapmıştım utana utana..ama yemin ederim öyle be anne..neyse nasılsa bu blogtan haberin yok..baya içtim anne ya o gece yanında da 2 bira ama berbat bişey..ha diceksin o paketin yarısı nerde madem sen içmedin..valla dudak tiryakisiyim anne :)))
aman herneyseee şimdi sen bana diceksin kadın deli misin 3 tane şarkı insanı bu denli mutlu mu eder..?
beni eder abicim :) hem de çok :)
-ahh kıyamam sana yoksa sende küçük şeylerle mutlu olan o cici kızlardan mısın?
-kes ya..ne cicisi :) beni mutlu eden şey küçük olamaz o kadaaaaaar :P
üff..sıkıldım..yazmicam..hesap yapıp soru çözcem..yarın snv var oturmuş itinayla saçmalıyorum hadi bunu da sınavlara bağlayalımm..ee sonra? 2 sınav bu hale getiriyosa aşık falan olsam blogu satın alırım ben biliomusun :))) ki sen hiç o halime denk gelmedin he..üff hiç çekilmiorum o zaman..e aşık diilsin ne bu aşk kokan blog?
aman nebileyım işte ya eskiler,yeni gibiler,tanık oldukların falan..
haha bide bugun noldu?kahveyle kolayı karıştırdım uyumamak için..gerçi blogumdaki yayım saatlerine bakınca dersiniz ki bana eh be kızım zaten pek uyumuyo gibisin..e ben de sana şunu derim o zaman? ders çalışcağını biliosun..uykun gelmez mi ? neyse canım bir arkadaşımın verdiği tarif üzerine ciddi bir karışım yapma işlemine koyuldum..sağlıklı yaşayan bir insan olan ben..malum evınde kola ne gezsin..yan komşudan-ki kendisi evsahibem olur cadının tekidir böö :P -bi bardak kola aldım..ve eve girince düşündüm bu sağlıklı yaşama olayı cidden çocukluktan gelen bi mevzu yağlı yemessin,asitli şeyler içmezsin,ketçap mı o ne yaa araba markası mı?..benım farkım ne ki tüm insanlıktan bari bi yudum al koladan mahfetmeden dimi..ben gerçekten sevmiyorum demek ki-ki diger yarısı masanın üstünde asitleri bünyesinden ayrılmış olarak durur halaa-..neysecim karıştırdım verılen tarife göre..3ü 1 arada fındıklı-tercihim o yani yapçak bi şey yok..bir bardak kolanın yarısı..sıcak suyun ıcınde 3ü 1 arada grup halınde meşk eden fındık kahve krema vs işte kolayla buluşunca ılık köpüklü..enteresan bi şey oldu..içtim !! nefes almadan bi kaç yudum..gururluyum..
iyiyim :) yaşıyorum..
birazdan cidden derse geçicem hatta harry potter ı da kapatcam (pc'im ) adını markasını temsil eden başharflerden alıyo kendısı bknz: hp_harry potter :))
oooyy oyyyy yarın sınav var..hadi kapadımmm her bi şeylerii..öptüm seni bisürü canım blogumm ;))

Ceren..

*hah bu arada şarkılar:
neyse söylemicem çatlayınız :@

eski yunan da lir çalan şairler varmış.. (:

Hiç yorum yok: