8.1.09

Başı ağrıyan kırmızı başlıklı kız

Yine mi ceren ya? yine mi?..hmm evet ya yine(:
yinee aynı şey oldu..yani zaten genelde olur.Mesela haftada en bir kere hatta bazen iki ama hiç olmadan kurtardığımız haftalar da yok değil hani..
55 metrekarecik bir evim var benim..halk arasında hap kadar diye tabir edilen cinsten..mesela daire kapısı ince uzun bir koridora açılır ki koridor dediysem öyle upuzadıya bir şey hayal etmeyiniz..daire kapısının hemen sağ tarafında renkli bir dolu şeyin içinde mevcut olduğu yatak odası hemen karşısında minyatür bir adet banyo ve koridorun bittiği yerde başlayan salonumsu mutfak ya da mutfakımsı salon..işte artık hayal edin bunların 50 metrekareye nasıl ve ne kadar sığabileceğini..şimdi bir de şunu hayal edin 1.80 boyunda irice bir insanın..ki bu insancağız hele bir de kızsa..dikkatsiz ve şaşkınsa..haftada en az 1 kere kafasını bacağını elini bir yere çarpıp morartmaması ne derece mümkündür?bunları neden anlatıyorum..azönce banyoda kafamı peteğe çarptım..gülmeyin..petegin orda ne işi var çözebilmiş değilim..benim bildiğim((ki mersinli olmama ragmen))petek dediğimiz şey tabanda olur tavanda değil..bu kaçıncı bilmıyorum orayla olan yakın munasebetim..korkularım var evet saklamıyorum..bi gün kafatasımı çizdirmekten çatlatmaktan korkuyorum yalan değil..mesela o petekle ilk tanışmamız geçen yıl bir pazar günü 3 adımlık banyoda 2adımlık yeri kaplayarak geri kalan 1 adımlık yeri silmeye çalışıp hızla kalktığım anda oldu..sanıyorum sol tarafımdı hayır hayır sağ taraf..sağ gözümün üstü alnım falan yani..ki o gün tek başıma oturup sinirden ve acıdan ağladığımda naz yapamayacağın biri olmamasına çok hayıflanmıştım..neyse konumuz bu değil elbet..
salon kapısının girişinde kitaplığım var bir tane..her geçişimde önce ayagımı çarpmak sonra da kıtaplığa bir tane yapıştırmak için koydum aslında oraya biliyor musunuz..hmm başka başka..hah bir de geçenlerde yatağımı yerinden sıkılıp odanın diğer köşesine taşıdım..sol tarafımda kolon vardır bi tane şimdi size sorarım gece su içmek için uyanıp kafasını hızla o kolona çarpıp sonra da küt diye yastığa gömülen kaç insanoğlu vardır acaba? meraktayım..
ya da masanın altına çantamı bırakıp almak için eğildiğinde köşesiyle öpüşen kaç adet insan..?
gerçekten mi şaşkınım doktor?söyle bana..
hayır bakın mutfakta bardak kırmaktan,sütü ocakta unutmaktan söz etmiyorum..bacağımı kafamı darbelere salmaktan bahsediyorum..ciddi hasar söz konusu..yemişim yani bardağı..bence ben bu eve sığamıyorum ya da gözlerimde sorun var..ki gözlerim(2.5 miyop-astigmattır)belki de tam yerlerını ayarlayamıyorumdur ne dersiniz nesnelerin? ya da son zamanlar da her şey üstüme gelıyodur olamaz mı ?
başım ağrıyor..
sıkıldım..yazmıcam..
öperimm

Hiç yorum yok: